[ Pobierz całość w formacie PDF ]
powinni opanować umiejętności projektowania i prowadzenia
marketingu.
W trakcie realizacji programu należy aktualizować wiedzę
dotyczącą sytuacji rynkowej, kształtować umiejętności analizowania
zmian zachodzących na rynku produktów i usług, a także obserwacji
zmian zachodzących w preferencjach konsumenckich dotyczących
zarówno produktów i usług, jak i odbioru środków reklamy.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
79
Osiągnięcie założonych celów kształcenia wymaga stosowania
aktywizujących metod nauczania: dyskusji, ćwiczeń praktycznych.
wiczenia zamieszczone w programie dotyczą badań rynku, form
reklamy oraz interpretacji i zastosowania wyników przeprowadzonych
badań.
W procesie realizacji programu jednostki wskazane jest
prezentowanie przykładów z życia, stosowanie ćwiczeń oraz
samodzielne i grupowe opracowywanie projektów. Wskazane jest
również dokonywanie analiz skutecznych i nieskutecznych kampanii
marketingowych. Osiągnięcie celów kształcenia określonych
w programie jednostki wymaga stosowania podających
i aktywizujących metod nauczania. Do zalecanych aktywizujących
metod nauczania należą: metoda przypadków, dyskusji, inscenizacji,
ćwiczeń praktycznych. Część prac uczniowie powinni wykonywać
w 3-4 osobowych grupach.
W trakcie realizacji programu nauczyciel może rozszerzać
i modyfikować treści programowe w zależności od aktualnych potrzeb
edukacyjnych.
6. Propozycje metod sprawdzania i oceny osiągnięć
edukacyjnych ucznia
Proces sprawdzania osiągnięć uczniów powinien być
prowadzony systematycznie w trakcie realizacji programu jednostki
modułowej z uwzględnieniem określonych kryteriów.
Ocena osiągnięć uczniów powinna mobilizować i aktywizować
uczniów do pracy.
Poziom i zakres opanowania treści programowych może być
określany za pomocą sprawdzianów ustnych i pisemnych, testów
osiągnięć szkolnych oraz obserwacji pracy uczniów podczas realizacji
zadań. W ocenie osiągnięć uczniów należy brać pod uwagę zarówno
efekty końcowe, wykonanie ćwiczeń i projektów, jak i indywidualne
rozwiązania, pomysłowość, sposób prezentacji projektu oraz
zaangażowanie w pracę.
Po zakończeniu realizacji treści programowych wskazane jest
zastosowanie testu osiągnięć. Zadania w teście mogą być otwarte
(krótkiej odpowiedzi, z luką, rozszerzonej odpowiedzi), zamknięte
(wielokrotnego wyboru, na dobieranie, typu prawda-fałsz).
W ocenie końcowej należy uwzględniać wyniki wszystkich
sprawdzianów stosowanych w trakcie i na zakończenie realizacji
programu jednostki.
Wskazane jest systematyczne prowadzenie kontroli i oceny
postępów uczniów. Umożliwi to korygowanie stosowanych metod
nauczania oraz form organizacyjnych pracy uczniów.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
80
Moduł 342[01].Z3
Język obcy zawodowy
1. Cele kształcenia
W wyniku procesu kształcenia uczeń/słuchacz powinien umieć:
posługiwać się językiem obcym na poziomie zaawansowanym,
przygotowywać i prowadzić negocjacje handlowe,
sporządzać dokumenty i umowy,
korzystać z literatury zawodowej w trakcie realizacji zadań,
czytać i tłumaczyć obcojęzyczną korespondencję, literaturę i prasę,
pozyskiwać telefonicznie informacje niezbędne do wykonywania
zadań,
instalować i stosować obcojęzyczne oprogramowanie niezbędne
do działalności reklamowej,
projektować kampanię reklamową w języku obcym dla kontrahenta
zagranicznego,
korzystać z obcojęzycznej dokumentacji technicznej, norm,
katalogów, poradników oraz zasobów Internetu,
prowadzić korespondencję w języku obcym z firmami, instytucjami
i osobami prywatnymi w sprawach zawodowych z uwzględnieniem
poczty tradycyjnej i elektronicznej,
korzystać z obcojęzycznych zródeł informacji celem doskonalenia
i aktualizowania umiejętności zawodowych.
2. Wykaz jednostek modułowych
Orientacyjna
Symbol jednostki
Nazwa jednostki modułowej liczba godzin
modułowej
na realizację
Porozumiewanie się z wykorzystaniem
342[01].Z3.01 96
słownictwa ogólnego i ogólnotechnicznego
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Archiwum
- Start
- Al Past [Distant Cousin 01] Distant Cousin (pdf)
- Isaac Asimov Foundation 01 Foundation
- James M. Ward The Pool 01 Pool of Radiance
- Brian Daley Coramonde 01 The Doomfarers of Coramonde (v4.2)
- Cast Kristin, Cast P.C. Dom Nocy 01 Naznaczona
- Danica St Como [The Men of Sanctuary 01] A Strength of Arms [Noble] (pdf)
- Dalton Reed [All Things Impossible 01] Crown of the Realm 2e (pdf)
- Bennett Sondrae Alpine Woods Shifters 01 Arctic Winds (nieof)
- Bernard Veale [Frederick Huntsman 01] Read My Lips (retail) (pdf)
- Faye Kellerman [Decker & Lazarus 01] The Ritual Bath (pdf)
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- nomegusta.xlx.pl